02.10.2013

  Pytacie się mnie kto jest moją największą inspiracją? ...

Robyn jest dla mnie niezwykłą osobą, którą kocham...tak dobrze przeczytaliście.Wielu z was ma o niej złe zdanie, jednak wydaje mi się, że to bezpodstawne osądzanie! Wszystko nakręcają media.Będąc na jej wielu koncertach, zawsze tuż przy scenie, czy nawet podczas jednego ze spotkań z nią mam wrażenie, że to niezwykła, ciepła, przemiła, zwyczajna, motywująca i nieziemsko piękna kobieta! Nie rozumiem jak można osądzać, wyzywać i "hejtować" człowieka nie znając go ,nie rozmawiając ani razu! Ja wiem, że Rihanna jest zupełnie inna niż pokazują nam ją wszystkie tabloidy, nigdy nie zapomnę rozmowy, uścisków i całusów z nią, nigdy!


















 

 ROMWE

 

Unfold your free style with Romwe items.

Best-seller Collection! Up to 60% off

Do not miss! 72h only!

Go to find your right one: http://www.romwe.com/manage_activity/bestseller-collection/?wn

 

Komentarze

  1. również ją uwielbiam, jest wielka inspiracją, jej koncert był świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ją kocham <3 jest mega inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje ;*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. she's so inspirational

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega inspirująca <3

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;)