STRONGER

                                                      
                                                         Dlaczego sport to moja pasja?

Zaczęło się od zwyczajnej zabawy sportem  i aktywnego spędzania czasu. Przyznaje, że w mojej rodzinie zawsze spędzało się czas na sportowo.  Na początku ćwiczyłam bez żadnych większych zamiarów. Dosyć szybko wkręciłam się w treningi. Kierowała mną przede wszystkim dobra energia jak i świetne samopoczucie po treningu. Następnie doszły chęci poprawy swojej sylwetki. Celem było i nadal jest ogólne nabranie mięśni. Jak większość ludzi zaczynających treningi,  motywem do uprawiania sportu jest wygląd swojego ciała.  Dopiero po dłuższym czasie zaczynamy dostrzegać inne, bardziej wartościowe zalety systematycznego treningu.  Dzięki temu, że uprawiamy jakiś sport stajemy się silniejsi nie tylko fizycznie, ale przede wszystkim psychicznie. Nabieramy samozaparcia, dyscypliny,  co procentuje w życiu codziennym.  Na co dzień  pozostajemy w lepszych humorach, a trudne decyzje podejmujemy ze spokojem i rozwagą. Dla mnie trening jest czasem tylko dla siebie. Chwilą wytchnienia. Podczas wysiłku odpoczywa mój umysł i wbrew pozorom także ciało.  Trening pozwala mi wyrzucić z siebie wszystkie złe emocje, a także powoduje, że staje się silniejsza psychicznie. Dzięki treningowi wiem, że mogę wszystko! Stawiam swoją poprzeczkę coraz wyżej ale wszystko stopniowo. Dzięki temu poznaje lepiej swój umysł i organizm.  Sport jest tym, co sprawia mi najwięcej przyjemności , dlatego wiąże z nim swoją przyszłość! 

Niebawem, więcej sportowych  postów!




















Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;)