Nic samo nie przyjdzie


Zapewne, każdemu znane jest to uczucie, kiedy tak bardzo czegoś pragniemy, a jest to dla nas, na daną chwilę nieosiągalne.  Chodzi tu o nasze marzenia, to jakbyśmy chcieli aby wyglądało nasze życie. Nie mam na myśli tylko rzeczy materialnych. Ludzie młodzi postawieni są przed naprawdę trudnymi wyborami. Większość z nas nie wie, co chce robić w życiu, jakie są jego prawdziwe pasje, czy zainteresowania. Musimy podjąć decyzje o szkołach, kierunkach na studia, które przesądzą o naszej dalszej "karierze". Niektórzy ludzie są w lepszej sytuacji. Wiedzą, co chcą od życia i mają już swój plan działania. Jednak gdyby to wszystko było takie proste... Mam mnóstwo planów na siebie, wiem, co chciałabym robić, wiem także, że mogłabym zarabiać poprzez swoją pasję. Jednak nic samo nie przyjdzie. Nie wystarczy, że postawimy jasno określony cel, ułożymy sobie plan działania i już. Nic samo się nie wydarzy. Aby osiągnąć to, co pragniemy, musimy ciężko sobie na to zapracować. Trzeba działać! Dążyć małymi krokami do celu. Nie poddawać się. Nie rezygnować. Nie zniechęcać się . Nie odkładać nic na później. Powinniśmy skupić się na danych działaniach, które pomogą nam w osiągnięciu naszego sukcesu i stale się realizować.  Ostatnio wizualizuje sobie, jak chcę aby moje życie wyglądało, wszystko co chciałabym osiągnąć, czy zrobić. W kółko wałkuje ten temat w głowie. Podejmuje działania, ale nagle przestaje. Nie widzę natychmiastowego efektu i poddaje się. Ogarnia mnie bierność. Wszystko wydaje się nie do osiągnięcia, a przecież  tak bardzo chcę aby się wszytko udało! Ale przecież nic samo nie przyjdzie.  Na to, co pragniemy musimy sobie zapracować. Nie ma innej opcji. Trzeba wziąć się w garść, pracować na to czego pragniemy  i sukces murowany!

















Komentarze

  1. Ja byłam zawsze zdania, że coś przyjdzie tak po prostu samo z siebie ;p Ale niestety tak nie jest - nauczyłam się tego. Jestem zachwycona Twoją figurą! Oderwać wzroku nie mogę od Twoich zdjęć kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja póki co do wszystkiego dochodzę sama :) A czuję, że jak na swój wiek to już wiele w życiu udało mi się osiągnąć, mąż, mieszkanie, dobra praca :)

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja na luzie, jeszcze taka letnia Adriana Style

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;)