04.01.2014















#t-shirt-Zara#pants-TopShop#jacket- HERE#shoes-Vagabond

Komentarze

  1. Siwetnie! Uwielam disco pants :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza, a podobne spodnie widziałam ostatnio w sh, chciałam je kupić , ale miały zepsuty zamek;p

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne disco pants:) niby też mam z topshopu, bardzo podobne ale nie tak super jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, ale niebanalna stylizacja. Twoje włosy, nogi cała Ty olśniewasz. Cieszę się niezmiernie,
    że odkryłam Twojego bloga !
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne spodnie! :) Wyglądasz świetnie, super nogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyje włosy i cudowana kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamo jakie nogi! świetnie wyglądasz:) obserwuje i zapraszam do siebie www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie, ja mam podobne z H&M ale sa okropnie niewygodne :( x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog ! wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, masz świetne warunki na modelkę! włosy, długie nogi i świetna uroda:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;)