Blue jeans - Mom jeans


Zapewne zastanawiacie się, co urzekło mnie w za dużych i na dodatek podartych jeansach z wysokim stanem. Właśnie zakochałam się w nich ze względu na wszystkie te cechy, o których wspomniałam w poprzednim zdaniu. Ten dosyć popularny model to "mom jeans". Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się jak te spodnie "podkreślają" kobiecą figurę, mimo tego, że sprawiają wrażenie o dużo za dużych. Fakt, istnieje ryzyko, że nie każdy będzie wyglądać w nich dobrze. Najlepiej wyglądają na wysokich kobietach, ale zawsze można sobie poradzić z tą przeciwnością zakładając wysokie buty ( jeśli matka natura nie obdarzyła nas zadowalającym wzrostem ).  Wydaje mi się, że właśnie w połączeniu ze zgrabnymi szpilkami "mom jeans" wyglądają najlepiej, a stylizacja z nimi stworzona nie jest ani oczywista, ani nudna. Jednak ja postawiłam tym razem na wygodę i moje ukochane superstary.
























Crop Top- HERE
Jeans- HERE
Shoes- HERE

Komentarze

  1. ze szpilkami i marynarką, to ten model spodni nawet elegancko wyglądać potrafi ;)
    choć mnie się podobają w każdym możliwym wydaniu ;)

    świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i bardzo fajnie Ci to wyszło, koniecznie zrób post z tymi jeansami w szpilkach :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. jeansy są rewelacyjne,muszę takie koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;)